Sofia var namnet

"livet deluxe"

hästar och riddare

Publicerad 2012-08-11 22:13:35 i Skitsnack,

man kan väl säga såhär att jag fått det bekräftat, brudar kan vara, är och har alltid varit riktiga jävla bitches. förbannad blir man. har börjat följa en ny serie, Game of Thrones. har kommit till sjätte avsnittet i säsongen, inte alls långt men jag har redan fastnat. rekommenderar starkt till alla som gillar fantasy. påminner väldigt mycket om de älskade sagan om ringen filmerna.
 
och så är det en grymt bra sysselsättning när man bara ligger här i sängen. därmed finns inte så mycket att berätta om mitt liv just nu. förutom att jag bara undrar hur mycket en människa kan svettas egentligen?! byta sängkläder ja tack. mamma säger det är bra för kroppen.
 
idioter som smäller raketer just nu kan gå och dö för det är precis vad mitt huvud gör just nu. DÖR!
 
 
lyckades ta mig till andra sidan gatan i alla fall för smärtstillande. tack gode Gud mitt liv har räddats!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela