Sofia var namnet

"livet deluxe"

människokroppens fantastiska funktioner

Publicerad 2012-08-30 20:58:00 i Skitsnack,

jag fick en svidande känsla i magen idag och det gjorde riktigt ont. precis vid äggstockarna. då insåg jag hur rädd jag är för att inte kunna få barn. det finns absolut många alternativ i dagens samhälle men ändå. smärtan att få veta att man inte kan bli gravid måste vara obeskrivlig. speciellt när jag planerat att bli surrogat till bror. 
 
i detta skede var jag nog mest kissnödig med tanke på allt kaffe och vatten jag druckit under morgonen, men tankar snurrar i skeden som dessa. å vad man undrar vad framtiden har att erbjuda dig. men jag antar att det finns en plan för alla och den har sin mening.
 
kan jag då få göra det jag önskat? fylla in lycka i någons tomrum.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela