Sofia var namnet

"livet deluxe"

mardrömmar och goda ting

Publicerad 2012-08-07 15:32:15 i Skitsnack,

den jobbiga känslan när man vaknar precis innan klockan ska ringa och ögonen är mer eller mindre blodsprängda och man är så trött att man vill kräkas.
 
det var ungefär den jag upplevde imorse.
somnade som en stock efter att ha haft ett gott samtal i en timme men fan känslan av att vara utvilad var inte den jag hade när jag vaknade. drömmar om att bli jagad, utnyttjad och att det finaste man har i livet lämnar en. 
 
jag bara undrar, varför?
 
kompenserade dock upp dagen med känslan som uppstår när parkeringen är smockfull och man plötsligt ser en lucka, ämnad för just min lilla bil. och ja, jag kan parkera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela