Sofia var namnet

"livet deluxe"

nästan en tår

Publicerad 2012-08-28 15:19:00 i Skitsnack,

jag blir så fruktansvärt upprörd och ledsen när barn inte lyssnar. nonchalanthet och dålig attityd. det gör mig arg. och vad jag blev ledsen av är att jag åker för att träffa mina syskon för jag vill träffa dom för jag missar väldigt mycket av deras uppväxt och man får en spydig attityd tillbaka. jag vill åka hem.
 
är det bara för att han är kille och jag är hans storesyster och därav att han inte tycker om mig på det sättet som min lillesyster gör? det är trist. jag saknar dom när dom var små och söta, nästan som ens egna småttingar.. ungdomen blir allt värre och värre.. trist.
 
 

Kommentarer

Postat av: Sussie

Publicerad 2012-08-28 21:08:23

Hej Gumman
Va tråkigt när det blir så :-( hände detta idag när du hälsade på......?
Kram Mamma !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela