Sofia var namnet

"livet deluxe"

sickness and pain

Publicerad 2012-08-02 19:06:20 i Skitsnack,

jag vet, sjukt dålig på att uppdatera nu under semestern. jag önskar det kunde finnas en bloggapp för android, but no. så då får det bli lite glest istället.
 
semestern har mestadels bestått av alkohol och grillat. fantastiskt.
myst en del med mina fina systrar och igår fick man träffa brudarna! FISTINAMA i mitt hjärta. känns bara så jäkla sjukt att även om man träffas så sällan så var det som om det var igår. likaså gymnasietiden.
love you garls!
 
  
fruktansvärt paj en dag som denna. det blev fucka ur med mollis efter stan, kickass.
bartendern bjöd på shots och det slutade med att jag kom hem med någons tröja. well, en glad själ är jag!
 
 
känner dock att jag lätt fortfarande skulle föredra att vakna upp i ett varmt tält i emmaboda framför att vakna upp i sängen hemma. saknar alla 94 också. sjukt fina människor.
får boka ett möte inom kort.
och så känns det ju att man gör ett bra intryck på människor.
 
nej, nu ska jag dricka öl och äta grillat hos mammi, igen. jag slapp ju puss-sjukan! 
jag älskar semester, kan den vara föralltid?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela