Sofia var namnet

"livet deluxe"

strobe

Publicerad 2012-08-16 21:37:00 i Skitsnack,

dunkade ner mig själv i soffan, någon kärleksfilm med jennifer lopez går på teven och kapten röd strömmar ur högtalarna. så är  varenda ljuslykta jag äger tänd, inkl de på utsidan. mysigt värre har jag! tog en tur till mitt andra hem (ikea) med min bästa nea. spontanshopping och massor med prat! det gillas. mycket.
nu har vi lovat, fast vi glömde skaka hand, på att våra fredagar ska bli heliga med öl och guitar hero. fan, det är två år sen det var fredagar med idol och vin. det är galet vad tiden går.
 
 
 
 
och det fick mig att inse vad snabbt "sommaren" har gått. 
 men nu väntar, vad jag tror kommer bli en fantastisk höst! 
 
 
framåt för evigt, du och jag ska dit.
jag lovar att du och jag ska skina en dag,
och jag lever för jag tror det blir snart.
sanna mina ord.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Nea

Publicerad 2012-08-16 21:43:59

Vi börjar med våra fredagar i september <3 wiii

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela