Sofia var namnet

"livet deluxe"

trumma på ditt dumma huvud

Publicerad 2012-08-18 12:25:00 i Skitsnack,

ni vet det kommer infall då man bara känner att allt känns så jävla rätt. eller att en viss känsla är så jävla rätt så man handlar därefter. det hände mig igår.
varför inte förstöra ännu mer när du ändå håller på Sofia?
 

ledig idag. hade en måttligt rörig stängning igår, men det visade ju sig bli bra mot slutet ändå. jag hatar rörigheter omkring mig, ordning och reda ska det vara. därav att jag älskar uttrycket, clean as you go. men det funkar inte riktigt på vårt jobb då det egentligen är A och O. ibland önskar jag det var lite mer som det var när jag började, för fem år sedan. allt kändes lite bättre då, men det är nog bara jag. mycket har ju hänt sedan dess.
 
som att vi har fått mcwrap till exempel..
18 wrap - 36minuter.
 
ikväll blir det i alla fall bio rio med millan!
batman. håll tummarna för att ingen galning kommer skjuta i vår salong.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela