Sofia var namnet

"livet deluxe"

tusen år senare

Publicerad 2012-08-12 16:14:51 i Skitsnack,

jag har hittat den mest gudomliga kvinnan på jorden.
hon heter Emilia Clarke och är en tung skådespelerska.
skulle inte banga. snygga brudjävel!
 
 
 
 
och en annan fascinerande sak om brudar. (allt det här upptäckt genom denna fantastiska serie.. bland annat!)
brudar snackar skit bakom ryggen och kan senare se samma person i ögonen och le som om ingenting har hänt och fortfarande leka bästa vän. ja, vi är riktiga jävla katter - lömska och elaka. inte alla, men väldigt många. bara en tankeställare sådär.
 
 
 
jag upptäckte just två ärr som jag aldrig sett förut.
under min vänstra boobie. vem har gjort mig illa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela