Sofia var namnet

"livet deluxe"

tusen delar

Publicerad 2012-08-15 22:03:00 i Skitsnack,

jag tänker om jag varit du och jag fick veta att ditt hjärta höll någon annan kär och det inte var jag.. då skulle mitt hjärta gå itu och en del skulle föralltid vara trasig. jag kommer vänta på dig, till den dagen du vill hålla mig i handen mitt på hötorget i stan och säga "jag älskar dig".
 

haft en mysdag med mina fina syskon (som nästintill alla nya på mitt jobb tror är mina barn. inte en omöjlig tanke, men..) solat, pratat och gosat. önskar dom vore två år på nytt.. kids är mys.
följt av detta blev det en fin pratstund med min fantastiska pappa. stor kärlek till, för mig, världens bästa karl! alla har sina brister och man kan älska dom ändå! 
 
och sist men inte minst carbonara och skitsnack innan läggdags med min fina caroline. rent utsagt en riktigt bra dag, trots att mina händer luktar big mac och cheeseburgare!
fem timmar till jobb, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela