Sofia var namnet

"livet deluxe"

upps n' downs

Publicerad 2012-08-22 19:14:15 i Skitsnack,

mina dagar går verkligen upp och ned just nu. dock ingenting negativt som händer.. det är bara lite berg och dalbana o huvudet. kan bero på all tid jag lägger ned på jobbet. kom undifund med att jag faktiskt spenderar mer tid på min arbetsplats än hemma. mclife väljer jag att kalla det.
 
men nu finns det inget annat än att kriga sönder. kan avslöja att jag åker till Gran Canaria innan jul, ska bli så jävla fett men det är spara, spara, spara som gäller. undantag som i måndags händer, men måste få unna sig här i livet också. hade en riktig kvalitetskväll med min fru.
finmiddag a la donk, vina på fridays och Norlie & KKV med massor av öl på grönan. så blev det ett otippat besök på en gayklubb på kungsträdgården å, Victoria. sliten som aldrig förr, hem på morgonkvisten och upp ett par timmar senare för arbete klockan tio. låt oss säga att jag kanske borde tagit det lite lugnt, men det var fan värt. snuskigt värt
 
har ju dock som sagt inte sovit på två dygn så jag tänkte det är dags nu. 
game of thrones går på full rulle och jag har bakat scones till middag med te & yoggi som tillbehör. god natt! två dagar kvar på denna härliga vecka, på lördag är det kryss! mitt liv är även en fest, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela