Sofia var namnet

"livet deluxe"

victory

Publicerad 2012-08-12 11:10:24 i Skitsnack,

jag vaknade med hoppet om att vara frisk - öppnade ögonen och kände yes, febern har lagt sig! ruskade sedan om huvudet och kände även då, yes, huvudvärken är borta! skenet bedrar, migränen är kvar och jag kallsvettas fortfarande. mer vatten, mer panodil.
 
min kropp måste verkligen ha mått väldigt dåligt efter alla semesterns bravader och allt jobb efter det.. dags att vara nykter ett tag! dags att ta hand om sig ett tag. nio veckor till USA! så länge kan jag nog hålla ut, för då jäklar är det kvalitetstid med min partypooper till faster. längtar!
 
för nu blir det som sagt mer vatten, mer panodil, kanske lite frukost och game of thrones, snart inne på säsong två! kickass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela