Sofia var namnet

"livet deluxe"

ÅH VILKEN HÄRLIG DAG!

Publicerad 2012-12-03 20:10:00 i Skitsnack,

idag är jag glad. så sjukt jävla lycklig.
det här är en sån här dag inget kan bryta ned mig, inget.
 

min bebis är lagad och återställd (så jävla freaking awesome!) och skal beställt och påväg hem till mig. 
nu är det dags att ta hand om sina saker. 
men för säkerhetens skull så la jag på en försäkring igen. 
man vet aldrig med mig.. och min bittra otur.
 
även en router är beställt till mitt kära internet som borde ligga i brevlådan imorgon när jag kommer hem från jobb! då jävlar ska det bli film på den här dumburken (som även den måste blåsas ren..) yes, jag är så jävla på g.
 
och som en julklapp till mig själv.
något jag lovade mig själv att aldrig köpa, någonsin.
en gång, sen var jag såld.
 
 
SO SHAME ON ME!
 
 
mest king dock är ju att jag lyckades hitta solglasögon idag. två par.
jävlar det ska rockas egypten.
nu återstår bara största dilemmat,
röding eller svartis?
 
 
vs
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela