Sofia var namnet

"livet deluxe"

back-in-life

Publicerad 2012-12-20 20:47:00 i Skitsnack,

jag ber samtliga läsare och mig själv om ursäkt för detta uppehåll men nu är jag tillbaka i min gamla form. spenderat de två senaste dagarna på soffan med keeper. i princip. varit på jobb och assmiddag därmellan, annars inte haft ork till något. nej, jag har ju knappt orkat svara på sms. sjukt kass.
glider runt i min OP och är mest chill.
nästa vecka blir till att träffa folk igen. 
 
ja, egypten då. det har minst sagt överträffat alla mina förväntningar, då jag la ribban väldigt låg. all inclusive - perfekt mat alla timmar på dygnet, fri tillgång till all dryck man i princip kan tänka sig (man kan väl säga att det var rätt tur att vi inte visste att det ingick drinkar första kvällen..) och grymt bra personal. billigt som tusan också. man får pruta till de spottar på en, fniss. så budgeten gav mig en del shopping också! ftw för låg valuta. eller nåt.
och snorklingen var to die for. nu är det dykning nästa! lätt.
 
perfekt väder, perfekt vatten, perfekt nästan allt. solen kunde ha fått vara uppe ett par timmar längre på kvällskvisten bara. njutningen är komplett. shisha förtrollade mig direkt.
den 13h förlängda hemresan nämner vi inte.
 
nu vill jag tillbaka till solen och värmen. ljus, det är min grej.
 

 
 
och jag vet nu att mitt hjärta hör hemma, i havet, bland fiskarna.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela