Sofia var namnet

"livet deluxe"

hunt me n beat me

Publicerad 2012-12-27 19:31:22 i Skitsnack,

mardrömmar besöker och jagar mig gärna. i dom stunder som jag är som mest hjälplös och ensam. men det hände mig inatt, när jag hade keeper bredvid mig. jag kunde vända mig om, bli omfamnad och känna mig trygg. men jag var fortfarande rädd.
 
känslan att något jagar dig, som vill slita dig och din lycka sönder och samman. drömmen om att bli lämnad, ensam kvar med ingen som helst i världen. im a legend. min värsta farhåga, värre än ormar, spindlar och alla småkryp i världen.
 
varför har mardrömmar jagat mig sen liten?
 
våldtäktsmän mödare kvinnomisshandlare drugdealing alkolism.
sick people do sick stuff to good people.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela