Sofia var namnet

"livet deluxe"

juljävel

Publicerad 2012-12-26 20:03:00 i Skitsnack,

jag är så sjukt kass på att skriva. noll ord på hjärnan, noll känslor i hjärtat. typ.
så sjukt jävla trist tjej.
sen har det varit lite tidsbrist å. den känns ju mer trist.
pullvakt, crazy catlady och mclife.
imorgon blir det dock min tredje lediga dag och det är nog den längsta schemalagda ledighet jag haft på flera år. dock hade man ju tänkt att jobba lite extra för att få in lite cash januarimånad, men det tillåter inte fittfingret. kriga till man dör. fcuk den.
 
 
 
med det skulle jag bara vilja tacka julen för en fantastisk afton, fina paket bestående av massor med pengar till min framtida sänggavel (kommer dock lite efter en månad till med den eftersom all elektronik inte vill vara min vän, rest in peace plattången), massor med värmeljus, massor med äggkoppar, massor med hygienartiklar och massa hjälpmedel till den här vintern av trafikverket. 
på ett ungefär. 
och så in i helvete fint sällskap från morgon till läggdags. och en sjuhelvetes fylla. happy me
 
och så får jag följa med keeper på spa. puss.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela