Sofia var namnet

"livet deluxe"

they can never beat me again

Publicerad 2012-12-09 22:11:00 i Skitsnack,

känslan när man funnit det man letat efter så länge..
tryggheten. värmen. kärleken. lyckan.
 
när du är bredvid är det som att det kan falla atombomber omkring oss, men jag vet att så länge du är med mig är jag trygg. så länge du är med mig kan inget ont ta mig eller göra mig illa. när jag får höra dig andas när du sover, tungt, vet jag att du är min mur. din hand i min. 
två är bättre än en.
 
jag kan le på riktigt och skratta så jag får ont i magen.
känslan har ett namn,
kristian.

allt känns så jävla värt. 
dina ögon kan se in i min själ och jag kan blotta den för dig,
du kommer inte döma mig och du kommer inte vända det emot mig.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela