Sofia var namnet

"livet deluxe"

unspecial effects

Publicerad 2012-12-28 19:01:00 i Skitsnack,

någon att dela erfarenheter med. någon att dela kunskap med. någon att kunna tala om allt för. någon att umgås med fler än fem dagar i veckan. någon som alltid fanns vid din sida. någon som var min bästa vän.
 
det du en gång var för mig är inte det du slutade att vara.
vad som gör ont är att inte ens kunna slänga ett sms för att fråga hur du mår. vad som gör ont är att inte längre ens veta vem du är. vad som gör ont är att mina vänner kan göra det och inte jag, en av dom som stod dig närmare än någon annan på denna jord. 
 
jag minns..
jag älskar dig och det håller jag fast vid.
 
nu är du ingenting.
vad som kommer förbli.
ingen jävla ting.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela