Sofia var namnet

"livet deluxe"

xs

Publicerad 2012-12-02 19:38:00 i Skitsnack,

känslan av att tycka om någon så mycket att man blir olycklig varje gång man måste skiljas åt. det hade varit lättare om jag visste att jag fick sova med dig om två timmar men det händer ju inte.. ibland önskar jag vi kunde vara tillsammans jämt så vi slapp lämna varandra. men det är bra med saknad och längtan med. mycket.
 
livet med dig gör världen komplett.

han kirrar bästa myskvällen ever.. 
 

tanken var tekniska museét idag, men fyrishov med kidsen igår körde slut på mig totalt. och som söndagar ska vara blev det en degdag. familjen addams på soffan och keeper somnade. kidsen datanörda som vanligt.
dock fick man min adventsljusstake till slut! jag är kräsen som fan, jag vet. men denna gillade jag! egenskapad.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela