Sofia var namnet

"livet deluxe"

fight the deep in the dark

Publicerad 2012-02-14 00:21:44 i Skitsnack,

det är lite som att jag bara går och väntar på den dagen du kommer säga nej, jag vill inte träffa dig längre. något säger mig att det kommer hända, eller faktum är att jag vet det. det känns ju alltid bättre att lämna det man tycker om före det lämnar dig. inte sant? vill inte, men jag tror jag måste.

jag behöver se fram mot våren nu.
vara med mina vänner.
umgås med mina katter!
vara hemma.

svårt, sjukt svårt.
sofia kan du snälla hitta styrkan igen?
kanske den inte var min, utan du hjälpte mig.
du fanns där precis hela tiden när jag såg mitt gamla liv bli pasé.
och nu är du mer eller mindre mitt liv.
jag måste hitta mig och mitt liv.
tänk vad människor kan göra med dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela