Sofia var namnet

"livet deluxe"

grinmorgon nr1

Publicerad 2012-02-29 16:30:55 i Skitsnack,

äntligen hemma från arbetet.
eller äntligen och äntligen ska man väl inte säga. jobbet är bra, man blir glad av att ha alla fina människor omkring sig som alltid frågar hur man mår vare sig de vill veta eller inte (fniss).

ja, körkortet kan man ju ta och glädja sig åt! dock råkade jag klanta till mig lite på det där jävla facebook. jobbigt när det man menar blir en helt annan mening på internet. usch vad arg jag blir på mig. men jag skulle 'glädjas åt det bra och vara positiv' istället för att 'klandra mig själv som alltid'. men ja, det är ju jävla lätt när man känner att man hamna på ruta jävla ett hela tiden och inte får något direkt svar på om det är som vanligt. fan.

måste gå över till mamma och be om alvedon också,
jag känner febern stå runt hörnet.
dega på soffan blir steget efter det.
köttfärsen i kylen kan ju glömma att bli rullen till köttbullar om jag mår såhär.

Kommentarer

Postat av: nea

Publicerad 2012-02-29 22:35:48

sv:ehh, samma skit samma färg HAHAAH skoja xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela