Sofia var namnet

"livet deluxe"

klockan slog just tolv

Publicerad 2012-02-24 00:09:17 i Skitsnack,

jag gjorde världens läskigaste prov idag. svar om två veckor. bara tanken av att mitt blod är inskickat och är på analys ger läskiga och negativa tankar. vad gör man om man ska dö? jag måste göra en lista!

arbete slut för dagen och jag börjar klockan 8 fredag morgon. woho! jag är så smart ibland. men jag säger allt för min Ollebus som är i Stockholm! jag och grabbarna (som vanligt) en fredagkväll, gillas!

det händer något i mitt liv just nu som jag aldrig trodde skulle hända någonsin. jag vågar inte ha för stora förhoppningar, men tanken gör mig lycklig och ger mig ett leende på läpparna! tänk vad livet kan bli som man inte alls tänkte sig. från noll till hundra. vad gjorde jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela