Sofia var namnet

"livet deluxe"

tidsoptimist -javisst!

Publicerad 2012-02-03 13:53:49 i Skitsnack,

går alltid i tid till bussen oavsett var jag befinner mig. är det tre minuter till hållplatsen går jag med en marginal på typ två minuter (så jag får vänta två minuter). det är väl två på hundra att jag missar. känns oerhört onödigt att vänta på bussen i evigheter när jag faktiskt hinner varje gång. nog om det! konstaterat är att jag är en tidsoptimist!

nu är staven insatt, woho! det enda som gjorde ont var bedövningen. skyddad till 99% till och med att jag är 25år! perfekt. från och med sju dagar då. stackars barnmorskan blev alldeles till sig när jag sa att jag är latexallergiker och inte kan använda vanliga kondomer och ursäktade sig så hemskt mycket. men lika glad är jag för det! (dock ska dom beställa in sådana för oss allergiker så jag kunde hämta ett par, fniss).

frukostmys och solsidan med H och nu kneg med typ veckans sämsta personal (jo, men typ). ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela