Sofia var namnet

"livet deluxe"

1

Publicerad 2012-01-26 22:24:45 i Skitsnack,

det är svårt när man faktiskt älskar någon av hela sitt hjärta och vet hur bra den människan egentligen är men för tillfället bara är väldigt vilsen i sig själv och sitt liv.

måttligt intressant dag på jobbet. skönpass dock, 6-15.
man kan ju liksom inte klaga! eller?

blev en middag med min fina Caroline, kycklingwok nam nam!
ut på äventyr med tidsoptimisten (jag) för att ta en solning - hälsosamt för kropp och själ. dock inte vad "dom" säger, men det struntar ja i. bort med finnar, brun färg, ljus och avslappning. hur kan det vara ohälsosamt?
så färgades det lite hår efter det vilket betyder att jag numera är svartskalle igen. stormtrivs!

imorgon är det kaptenen och H är sjuk! ledsen Sofia. mycket ledsen Sofia.
DOCK bestämde jag mig för att gå i alla fall!

god natt känner jag, mycket trött tjej. ciao.
jag saknar dig. din värme. din famn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela