Sofia var namnet

"livet deluxe"

29 januari 2012

Publicerad 2012-01-29 21:07:34 i Skitsnack,

sitter för tillfället i min vita soffa och ser på det femte elementet.
av gammal kvalite från -97, men jag gillar den.
som sagt, finns det en kvinna i världen för mig är det Milla Jokovich.

har inte riktigt tagit mig tid att skriva på hela helgen.
kapten röd var lite mer eller mindre misslyckat i fredags, men eftersom jag ändå aldrig ser något så kvittade det lite. riktigt awesome dude i alla fall. håller tummarna på att han bokas in på peace and love i sommar istället! gårdagen spenderades mest i sängen till båda säsongerna solsidan. dock kom ju faktiskt nea & vic över på taco och marängswiss samt madde på lite senare skitsnack i natten, det tackar jag för!

fint väder idag, vinter med sol gillas!












har mer eller mindre tappat lite livslust.
det enda jag faktiskt tänker på precis hela tiden är vad som hände, vad var det jag gjorde som helt plötsligt gjorde att det blev såhär. det var som att vi gick från allt till inget vilket gör det sjukt svårt att släppa. det enda jag vill ha är ett svar, ett endaste litet svar men det enda jag får är tystnad. jag vet ju inte ens om jag borde ha en gnutta hopp eller bara glömma. känner du lycka av sorgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela