Sofia var namnet

"livet deluxe"

han ger dig allt du vill ha

Publicerad 2012-01-30 19:46:18 i Skitsnack,

nu har jag bestämt mig! jag måste bara vara stark, jag har varit det förr och då kan jag vara det igen. jag älskar min faster! hon hjälper mig att minnas vem jag är när jag glömt bort vägen tillbaka.

imorgon blir det morgonpass med miss Jes istället för kväll med party Malin (vilket är minst lika bra!) i hopp om att det blir morgonpass på onsdag med, då får jag sätta min kunskap på prov! combospec, woho.

hem och göra lite kvällsfika, baka Scones tänkte jag med lite te och yoghurt till. vill se breaking dawn (ja, jag är sjukt seg) men det blir mulan istället eftersom jag ska upp före tuppen imorgon.

ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela