Sofia var namnet

"livet deluxe"

how to not be a biscuit

Publicerad 2012-01-20 21:41:44 i Skitsnack,

såhär i skrivande stund trivs jag rätt bra med livet på något konstigt sätt. livet går upp och ner hela tiden. jag tror fortfarande på ett fantastiskt 2012.

jobb tre timmar golv idag och två timmars möte. väldigt chill må jag säga. jag hoppas saker och ting verkligen kan bli bättre nu, det gör ont i mitt hjärta om det inte gör det. och just ja, jag kommer skifta igen - kan aldrig sluta. det är väl en del av mig och det är samma sak där, bra och dåliga dagar. no shiet.

bakade småkakor igår och tog ett varmt bad efteråt med massor av skum. man förlorar lite tid och rum när man slappnar av, det är skönt. att prata och få lite qualitytime med någon man tycker väldigt bra om, eller bara själv.

lyssnar på något sick shit liknande deadmau5, tänkte ta en lång dusch om 20. därefter god natt Sverige är väl tanken, men något säger mig att jag mer eller mindre kommer vara vaken hela natten. aja.

återigen, jag skänker alla tankar till min far och må min bil vila i frid. materiella ting går att ersätta, men inte min far så jag tackar den ängel som vakade över honom igår. god blessed you for a reason and I'm thankful for that!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela