Sofia var namnet

"livet deluxe"

jag längtar till kapten röd

Publicerad 2012-01-09 00:08:35 i Skitsnack,

en sjuhelvetes stängning! fyra, fyra, fyra, fyra. PAH! man blir typ arg på gästerna då fastän det är för dom man är där, hah. men det är så mycket att hinna med därmellan, det skulle ju liksom vara kul om man hade rätt förutsättningar.
men idag var mitt sista skift och jag är nöjd, det är bra. samtidigt är det tråkigt eftersom det är det jag är bra på, det är det jag tycker är kul! kanske om skeppet börjar flyta igen, då kan jag komma tillbaka. jag och jes, helst H också, men han vägrar. förståeligt.

hem till missarna nu, till nytvättade lakan, hem till min fina lägenhet. imorgon bitti blir det frukostdate med fina caroline!

puss.



shiet jag längtar till kapten röd! tre helger kvar. då är det fucka ur, välta bord och slåss. skämt åsido!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela