Sofia var namnet

"livet deluxe"

lilla söderby

Publicerad 2012-01-18 19:40:12 i Skitsnack,

barnvakt åt småttingarna, skulle se på bilar 2 men det slutade med att barnvakten somnar och dom tycker jag är tråkig. förståeligt, svar ja! fniss
men nu ligger dom i säng och jag kan ha lite tid för mig själv. nu förstår jag hur krävande det är att ha kids! ja, jag tror jag väntar ett tag till.

och jag fick just veta ett sjukt god nyhet. sjukt god. 2012 kommer att bli ett fantastiskt år, jag bara vet det! detta är bara början. nu hoppas jag på att saker och ting kan ordna sig på min front med.
tror man tillräckligt mycket på något så kommer din önskan så småningom slå in.

jag tror att jag får sovsällskap inatt igen. hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela