Sofia var namnet

"livet deluxe"

mindreader

Publicerad 2012-01-10 23:01:18 i Skitsnack,

det läskigaste som finns (eller det är inte läskigt, man skulle kunna kalla det lustigt) är när jag alltid påbörjar ett meddelande till en viss person och varje gång hinner telefonen vibrera precis före jag tryckt på sänd, eller precis samtidigt. blir lika förvånad varje gång. är det menat att det ska vara vi?

jag såg just klart på resident evil, tredje filmen och det slog mig att jag just förstod uppföljaren till den! fan, nu måste jag se de två innan också. eller kanske alla från början, dom är så sjukt bra. dessutom älskar jag Milla Jovovich. skulle jag välja den snyggaste kvinnan jag visste på denna jord, att spendera livet med, då skulle det utan tvekan vara henne.

daniel kom förbi och fikade med mig. så pratade vi förstås en hel del också.
känns jätte bra att vi kan vara vänner, det kommer alltid finnas en plats i mitt hjärta för dig. och jag vet att jag aldrig i hela mitt liv kommer att hitta en bättre kille. du kommer finna något bra och göra något bra i livet - det vet jag.

ja just ja, det blev ju blå i fredags. kaos. bra kaos!








Kommentarer

Postat av: Sussie

Publicerad 2012-01-11 21:27:49

Hahahahaha....Det var en otroligt rolig och festlig kväll.....ujujuju :-) Jätteroliga bilder Fia ;-) Kram mammi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela