Sofia var namnet

"livet deluxe"

solen stiger i april

Publicerad 2012-01-30 08:38:48 i Skitsnack,

jävla mensvärkshelvete och ta död på mig!
nej, den fick mig till noll sömn också eftersom man varken kan ligga på mage eller rygg och på sidan får man ont i ryggen. nåväl, jag lever på Alvedon ett par dagar då.

jag bestämde mig även för (när jag inte kunde sova) att jag måste ta tag i mitt liv nu. acceptera situationen och gör något bra av sen! släpp känslorna för en stund, gilla läget på arbetet, vänd och vrid på varenda krona och träffa vännerna som får mig att må bra. make sense huh?!

såg en stört bra film igår (när jag inte kunde sova, fniss). in time med Justin Timberlake och någon snygg jävla brud.


Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2012-01-30 09:35:26

Visst var In time bra?

bruden är Amanda Seyfried. HOn har varit med i Mamma Mia och i Red ridning hood!

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-30 09:36:10

Visst var In time bra?

bruden är Amanda Seyfried. HOn har varit med i Mamma Mia och i Red ridning hood!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela