Sofia var namnet

"livet deluxe"

sudda bort dom som hugger dig i ryggen när du vänder dig om.

Publicerad 2012-01-09 11:47:32 i Skitsnack,

- kapten röd, ju mer dom spottar.

haft en mysmorgon med fina caroline. scones, ägg och te! mysigt.

klockan ringde 8,30. trodde jag skulle vara helt sänkt men faktum är att jag nästan pigg! woho för det. samtalade till halv fyra inatt. ja, det gick väl sådär. tillit är viktigt, ärlighet är viktigt. jag är den jag är och jag prioriterar det minst lika högt men jag kan bara hoppas på att livet blir bra för dig och att din själ får ro och jag hoppas att jag en vacker dag kan få vara en del av ditt liv för det är det jag vill.

- alkohol är din grej, röka är min.
nackdelen är att djävulen kommer åt dig genom alkohol.
jag önskar jag kunnat göra val annorlunda i livet men nu är det som det är och jag kan inte förändra mitt förflutna, däremot kan jag lära mig av misstagen och aldrig mer göra om dom i min framtid. tro på mig. det är allt jag begär. jag skulle aldrig skada dig, aldrig - inte efter allt du gjort för mig. för jag vet att du aldrig skulle skada mig. aldrig. men det gör du nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela