Sofia var namnet

"livet deluxe"

uppånedvänd vardag

Publicerad 2012-01-08 00:41:08 i Skitsnack,

det var fredag igår, kändes som om det var lördag och att det skulle varit söndag idag. men nu är fallet i alla fall att det är lördag och jag har varit helt sänkt hela dagen. det har nästan varit en av dom värsta dagarna i mitt liv.

jag vet inte riktigt vad som hände igår, jag har måttligt med ångest men det får jag ju skylla mig själv för och det går över. dock vet jag inte vad som fick honom att bli så arg på mig och fruktansvärt upprörd. uppenbarligen ska ju allt i alla fall ske på hans villkor och jag vet inte om jag orkar det. det är inte rättvist att jag ska bli lite salongsberusad och inte kunna säga vad jag tycker i liknelse med "jag älskar dig" medan han kan säga det 350 gånger när han dricker.

jag är så sjukt jävla kluven att jag bara vill klösa upp mig inifrån och vända ut och in på mig. fan. så blir det inte bättre av att man träffar någon man tycker om och inser hur bra den människan är. ännu mer fan. hjälp jag vet inte vad jag vill. jävla 2012 och jävlas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela