Sofia var namnet

"livet deluxe"

alkoholens finesser

Publicerad 2012-07-15 23:40:23 i Skitsnack,

nu när jag tänker på det så fick jag ju fylleångest igår. man kan ju tro sig veta utav vad men så är fallet inte.
 
i vissa stunder när jag känner mig inträngd och tvingad kommer det. hjärtat börjar slå fortare, svetten börjar komma upp till ytan, det blir svårt att andas och tillslut kommer tårarna.. 
men ibland kan det komma utan anledning. 
denna gång var det utan anledning.
tack simon för att du följde med mig hem och kunde krama om mig till jag somnade. 
 
jag brukade se huset varje dag påvägen till skolan och jag kunde känna känslan av illamående varje gång jag tittade dit. tillslut blir man van och man slutar titta dit, fast man ser det i ögonvrån. i veckan när jag åkte bil och åkte förbi där vände jag blicken snabbt ditåt och till min förvåning ser jag att huset är rivet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela