Sofia var namnet

"livet deluxe"

bling bling

Publicerad 2012-07-06 16:03:20 i Skitsnack,

sjukt jävla sugen på fest idag.
varför kan jag inte vara ledig imorgon?!
nästa helg kör vi all in vänner. visst?
 
körde på lite renlighet, rastlösning och schemaläggning på jobbet. fyra timmar extra på lönen bara sådär! det känns lite konstigt att det faktiskt är rätt kul att vara ansvarig då jag känner mig väldigt duktig. allt flyter på så bra när jag är där. samtidigt skulle jag aldrig vilja ha en egen restaurang.
jag är väl rätt lämplig som en chefsassistent i alla fall då jag inte har så mycket i mitt liv att fokusera på som barn och familj.
dock känns det jäkligt dags att ta sig bort. efter fem år känner man sig rätt färdig. så har jag hört att man ska byta jobb när det är som bäst. förhoppningsvis blir två personer jag känner väldigt bra butikschefer och då har jag första tjing på anställning! woho.
 
jaha, om man skulle laga lite krubb och ta sig en öl. men då kan man inte köra bil.
tråkigt. fuck bilen, skål för att det är fredag!
 
 
riktigt bra snubbe, lyssna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela