Sofia var namnet

"livet deluxe"

det är bara repetion

Publicerad 2012-07-11 17:37:11 i Skitsnack,

det är när man är ute i svackan som man öppnar ögonen och ser allt så himla klart.
 
när jag vaknade av att din telefon ringde och när jag hörde dig kalla henne samma saker jag blev kallad för, när du använde samma tonläge och ord.. då vet man. då vet man att allt det du kallar kärlek bara är ett spel. det är inövat och du vet precis hur du ska göra för att vinna bana efter bana och tillslut göra game over, med flit.
du vet precis vad du ska säga och göra för att manipulera ens hjärna och få en dit du vill ha en. en otrolig förmåga. en väldigt läskig förmåga. och jag tror faktiskt tyvärr inte att du förstår det själv. 
 
jag är så sjukt glad att jag är ute ur din lek och att jag tagit mig tillbaka till mitt liv igen. det är läskigt när man kommer på sig själv ha älskat någon så mycket att man inte vill leva längre. att den människan är den enda man lever för. jag tror absolut inte att det var din avsikt, men du vet precis hur du ska göra för att driva en till vansinne.
jag kommer dock ändå alltid älska dig av hela mitt hjärta och du kommer alltid vara den som betytt mest för mig, för det du gjorde med mig är otroligt. jag trodde aldrig man kunde vara så djupt förälskad i någon.
dock gjorde jag nog det mesta av jobbet själv.
 
du är den absolut bästa vän man någonsin kan ha, men den sämsta pojkvännen på denna jord. 
 
känslorna försvann och det förvånar mig mest. 
vad som dock fortfarande gör ont, är när jag läser om vad jag skrev om dig. du var den som satt på min pedistal. vad det fantastiska med allt är att du är förlåten, från hjärtat. jag är en fantastisk människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela