Sofia var namnet

"livet deluxe"

dom pratar om något stort

Publicerad 2012-07-14 12:32:33 i Skitsnack,

malin sa, inatt ska jag be en bön innan jag somnar. hur gör man? så bad vi. kickass.
 
jag vaknade av att jag nästan slog till malin i ansiktet och att jag tog all plats i sängen.
jag tror jag börjar bli van vid att sova själv!
det är ganska skönt att inte ha en snarkande, dreglande karl bredvid sig när man sover. sen är ju skeden å andra sidan rätt nice, men som sagt - det får man nog av senare i livet.
 
jag har blivit värsta hiphopar'n. och reggaewannabe. 
labyrint, jeppstarr, kapten röd, general knas, ison&fille.. well you name it.
fantastisk musik. 
 
trodde jag skulle vara mer bakis med tanke på att jag drack en hel del vin igår. men det berodde nog också på att jag hade öppnat. vaken 24h! det blev fest hos magne med mcjob. och de spontana kvällarna brukar alltid sluta bäst! lyxade till det med taxi och grejer till siggis. jag får panta burkar i slutet av månaden helt enkelt!
 
som den känsliga människa jag är började jag gråta när jag tittade på tim&malin. ja, dom ska flytta till Göteborg i höst. alla fina människor bara lämnar mig häruppe. jag älskar mina arbetskamrater. det är jobbigt när man inser att tiden går och allt förändras.
 
shit vad jag kommer sakna er. 
 
 
 
och det är sjukt när man känner att man är tillbaka på ruta ett. det är som att allt börjar om på nytt. men jag har lärt mig nu - det kommer aldrig hända. precis som jag vetat sedan dag ett.
vad som är konstigt är känslan av att känna samhörighet med någon och man känner känslan av att personen är menad att vara med dig. och där slutar det. det enda som finns kvar är känslan
 
minns du den natten du skulle följa mig hem för jag inte hittade? vi tog varandra i handen och gick.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela