Sofia var namnet

"livet deluxe"

drömmer, drömmer och drömmer lite till

Publicerad 2012-07-16 10:16:58 i Skitsnack,

även fast känslorna är borta så gör det ju fortfarande ont. det gör bara ont för hur det började och hur allt slutade. du är lycklig och jag jobbar fortfarande med att lappa ihop mitt hjärta. jag offrade en del av mitt liv jag aldrig kommer att få tillbaka. jag vet att det är svårt för andra och även dig att förstå och jag vet att många tror att det fortfarande gör ont pga alla känslor men det är inte svaret. det bara gör ont. i hjärtat.

jag drömmer när jag sover och det är också jobbigt. 
jag bad dig röra om lite i mitt liv så jag hade något att skriva om. ironi.
jag tror fortfarande vi är mindreaders. 
när man kan känna en människans tankar och känslor, då har man kommit varandra nära. åtminstonde kom jag så nära dig.
 
jag tror det hjälper att hitta någon, som kan hjälpa dig att bli hel igen. det funkade för mig en gång. även om jag blev krossad på nytt hjälpte det en gång. lätt för mig att säga, svårt för andra att förstå.
 
jag förlåter, men jag glömmer aldrig.
 

har spenderat min morgon framför nyhetsmorgon med frukost i sängen.
så jävla mysigt. och nu ska jag se på kulten, våra bästa år.
så blir det en nice stängning med alla "gamla". 
bra måndag, redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela