Sofia var namnet

"livet deluxe"

feel the good inc

Publicerad 2012-07-01 15:59:45 i Skitsnack,

så, nu är jag hemma igen.
 
det här med batteri på telefonen är inte riktigt min starka sida på festival. därav har jag inte kunnat uppdaterat något någonstans. men det är ganska skönt att vara okontaktbar ibland också för den delen. 
har ju som sagt spenderat den senaste veckan upp i borlänge. fantastisk stad. sett en rad sjukt bra band och spelningar och haft en del onyktra stunder. 
 
 
det är inte många som orkar med när katla kommer på besök, så eloge till min fina madde. faktum är att jag inte kommer ihåg vägen till kupolen, vår middag på donken där jag spillde cola över hela mig och hade ut all mat i knät. och att jag dansade till en dragspelande tiggare.
fantastiskt kul såhär i efterhand. livet är en fest med mig! fniss.
 
ironi är att för första gången jag köper snus glömmer jag det i bilen så jag får ragga på gatan i alla fall. ja, jag fick faktiskt en efter många om och men. mot en puss.. madde säger jag är lättflörtad när jag är full. jag lägger till, på mina villkor. (jag är stört bra på att dissa också)
 
jag vet, jag är lite knäpp men glad i själen!
tackar peace and love för en awesome festival och awesome människor. (madde är lite butter på baggarna men jag gillade dom i alla fall). på återseénde!
 
 
 
 
nu återstår bara att se om jag får något svar från K. tror dock jag blivit dissad föralltid.
jag tycker om kärlek när jag är full och menar kanske inte allt jag säger och skriver i det tillståndet man ibland hamnar i då. dock uppfattar andra människor det inte såsom jag skrivit eller sagt det och det får jag ju faktiskt acceptera. men jag blir ledsen när jag ber om ursäkt och gör mitt yttersta för att förklara och personen i fråga inte ens ger någon respons.
jag är bäst på att bränna broar. eloge till mig.
 
och till er som älskar mig och alltid ser mig för den jag är. eloge till er.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela