Sofia var namnet

"livet deluxe"

find me guilty

Publicerad 2012-07-15 22:11:41 i Skitsnack,

det är lustigt när man vaknar upp och inser att man inte alls är lika bakis som man förväntade sig att man skulle vara.
dock är jag fortfarande paj, men ack vad värt det har varit.
hade en helt otroligt fantastisk kväll igår, lyckan var total.
jag älskar mina vänner.
 
 

dagen har spenderats med simon. först kebab på pizzerian i til, sen intog vi varsin soffa och glodde film hela dagen.  sjukt nice. så fick man massa gott (som är fantastiskt när man är bakis!) när man gick över till mamma för att säga hej. ja, jag kan bli lite sällskapssjuk ibland, speciellt när man haft fina människor runt sig 24/7 sen i fredags. fantastiskt.
 
med inte så mycket på hjärtat säger jag god natt världen.
ciao.
 
 
 
vad jag inte förstår är ingenting. 
bokstavligen, ingenting.
allt känns ännu mer lögn.
allt känns ännu mer.. ingenting.
men det gör inget,
för egentligen bryr jag mig ju inte.
 
vad jag bryr mig om är, K, var är du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela