Sofia var namnet

"livet deluxe"

FU

Publicerad 2012-07-03 22:37:00 i Skitsnack,

hann inte riktigt skriva klart igår då jag fick det fantastiska förvånande samtalet! jag har faktiskt gått med ett leénde på läpparna hela dagen lång. eller jag vet inte om det synts, men det har varit lycka inombords! vi får väl se vad det kan bli av all den här soppan - känns som början på något nytt och bra
 
har funnit en ny typ av musik jag bara avgudar. melissa horn, du är fantastisk.
dina poetiska texter, dina vackra sounds och den fina inspiration i ord du ger mig samt att jag finner mig själv i helheten av din musik. vi alla har varit där och hamnar säkert där någon gång.
 
det är dags att tänka efter.
jag älskar dig av hela mitt hjärta och det kommer jag alltid att göra.
du kommer alltid betyda allt för mig, vare sig du är min vän eller ej och valen du kommer göra med mig. jag vet vem du är och jag vet vad du känner även fast du inte sagt ett enda ord. en vacker dag kommer du vara redo och då kommer det vara försent. jag kan inte vänta på dig men i ett annat liv ska det vara du och jag. som det är menat att vara.
jag försöker träffa andra, men det är inte så lätt.
"vi är såna som i slutet aldrig får varann"
 

för att nämna lyckliga saker är att jag haft en superduper mysig dag efter arbetet med min fina tjej. 
jag älskar dig 
 
 
för trött för att vara vaken tänker jag somna nu, med blött hår och opackad väska. jag får vara en tidsoptimist imorgon.

Kommentarer

Postat av: Nea

Publicerad 2012-07-04 01:05:23

Älskar dig oxå <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela