Sofia var namnet

"livet deluxe"

ge mig tankefrid

Publicerad 2012-07-12 18:47:41 i Skitsnack,

jag hatar när man skrivit värsta inlägget och datan inte är kopplad till internet och visar error vid publicering..
 
dålig sömn och samboliv var det jag skrev om.. letar i minnet.
 
jag har lagat mat hela denna vecka och ätit "riktig" mat dvs inte donken sen förra veckan. börjar känna mig lite som den sambo jag var förra året, fast jag lever ensam. sambolivet kanske inte är så dumt trots allt.. nej usch, nu ska jag leva ensam tills jag hittar den jag ska gifta mig och skaffa barn med, sådeså. heja livet!

och ja, jag sov dåligt inatt. faktum är att jag knappt somnade.. och när jag väl var påväg så vaknade jag med ett ryck. som om det var något som ville att jag inte skulle komma dit, till drömmarna. jag mådde illa innan jag skulle sova också. var tvungen att ställa hinken bredvid sängen ifall att. kan ha berott på omedveten ångest..
 
whatever.
när lönen kommer kan jag äntligen boka resa till min fantastiska faster.
och när semestern kommer kan jag åka iväg en vecka med mollan! 
jag längtar.
och glöm inte bort att jag fyller år också allmänheten. då blir det kalas!
 
vad som väntar till dess är mclife. skönt att chefen är tillbaka på måndag.
jag är en slut mcarbetare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela