Sofia var namnet

"livet deluxe"

inga frågor, inga svar

Publicerad 2012-07-10 20:54:45 i Skitsnack,

första känslan och tanken: jobbigt.
så började jag analysera jobbigt och kom fram till att det är inte är ett dugg jobbigt. 
 

blev en karatefylla igår. och jag deckade på en av de märkligaste ställena. var tvungen att se mig omkring när jag vaknade för att förstå vart jag var någonstans. men det var riktigt kul. och jag fick pussas! med min fina Stephanie, fniss. idag mår jag som om jag blivit överkörd av ett tåg. sängen är min bästa vän idag.
 
 
jag blir så glad varje gång vi ses för då inser jag vilken fin relation vi har. vänskap. jag älskar dig!
 
 
skulle jag gifta mig med en kvinna skulle det vara du! 
fina Stephanie.
 
 
jag måste egentligen äta.
men jag kan inte äta.
popcorn räknas väl som föda?
 
nu vill jag träffa K.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela