Sofia var namnet

"livet deluxe"

jag undrar ibland om jag är dömd från start

Publicerad 2012-07-07 16:25:21 i Skitsnack,

jag drömde att jag fick barn inatt. en jätte fin liten pojke. han hade mörkt hår och hette John.
puss.
 
sitter med färg i håret efter en faktiskt nice dag på jobbet. har alltid gillat att jobba lördagar, mycket folk och mycket försäljning, med andra ord - tiden går fort och det är skoj! det bär av till luddes farmor och farfar när jag har duschat och fixat mig. hade varit gott med ett glas vitt men nu ska jag köra så cola funkar lika bra. coca cola alltså.
 
 
vad betyder det när man säger att man längtar efter någon och man inte får något svar?
 
jag försöker att inte tänka på det och det går jävligt bra. men jag blir fortfarande paranoid ibland och undrar vad det  är för fel på mig fastän jag vet att det absolut inte är något fel på mig utan bara på dom jag faller för. min hjärna & hjärta har blivit skadat och det kommer ta lång tid att läka även om jag inte visar det utåt. somliga tycker att jag kanske inte borde vara vän med den person som sårat mig på djupet men faktumet är att det inte bara var dennes fel. jag hade chansen att dra mig ur tidigt och jag visste att det inte skulle sluta bra - ändå fortsatte jag. så mycket är mitt eget fel.
 
jag undrar när vi hörs och ses nästa gång. och hur det ska sluta. 
känslan är att det kommer bli bra, men det kommer ta tid.
 
var tog kärleken vägen? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela