Sofia var namnet

"livet deluxe"

karusellen går runt

Publicerad 2012-07-05 19:49:02 i Skitsnack,

kom hit och rör om mig, jag behöver något att skriva om.
 
somnade på soffan i två och en halv jävla timmar. nu har jag smink i hela ansiktet och ögonen ser ut som jag rökt ton med hasch. blodsprängda! trött tjej eller? väntar på svar på telefonen och får jag inget blir det sängen inom en halvtimme och decka igen. en viktig dag väntar på jobbet imorgon tydligen så jag får ta mig arslet ur vagnen och åka dit imorgon med. förhoppningsvis blir det ledigt då på lördag. woho!
dock känns de flesta av mina vänner mest borta med vinden så jag har väl ändå ingen att umgås med, fniss.
 
känns mest som om det inte händer ett skit i mitt liv just nu.
ja, skulle kalla det rätt tråkigt. 
jag vill ha semester, fast då blir ju vinet ens bästa vän på gott och ont.
 
det är såna här dagar jag ska skriva på min bok, men fuck det här.
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela