Sofia var namnet

"livet deluxe"

lurendrejeri

Publicerad 2012-07-31 01:46:06 i Skitsnack,

sitter här i natten och lyssnar på kapellet och snackar skit via facebook.
ja, alltså jag hade ju gått ut och kört järnet ikväll om jag haft några vänner som var lediga! varför har ingen semester med mig?
 
måste tacka mina fina nea & sussi för en fantastisk middag bestående av ceasar sallad & cider följt av kalas med fina familjen och marängswiss. nu är jag firad! och på onsdag blir det mys i stan och utgång efteråt. på torsdag blir det öl på våfflan med mor och systrar med deras pv:s. sen är det fredag och då smäller det hela helgen! I just say, who the fuck am I complaning? fniss.
 
blev en promenad i månljuset med mina fina systrar och en katt på efterkälken. småjakt på spindlar och småkryp samt lite grodor. varma sommarnätter måste vara bland det underbaraste som finns. kan det vara sommar året runt snälla?
 
 
och så tog jag första doppet i svenskt vatten idag.
bättre sent än aldrig! 
 
varför åker man inte båt oftare?
där om någonstans finns tankefriden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela