Sofia var namnet

"livet deluxe"

man växer snabbt ikapp

Publicerad 2012-07-23 21:12:01 i Skitsnack,

jag invigde semestern igår med ett par öl på magg med miss jes och dirty diana.
 
jag blev lite full och så blev det massa skitsnack och skratt i natten till massa angerfist musik. nu har jag semester, det innebär att det är helt okej att bli onykter på en söndag!
 

har dock inlett första dagen med att ligga i sängen hela dagen och glott på youtubeklipp och film. det gör heller inget för man måste vila upp sig för att få in ny kraft. samt att himlen varit helt grå hela dagen. "folk som klagar på vädret gamear inte". fan, nu kan jag inte klaga på vädret. 
men den här tropiska värmen är välkommen.
 
btw, jag hatar facebook.
ändå är jag där. wtf.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela