Sofia var namnet

"livet deluxe"

salen blir ommålad

Publicerad 2012-07-08 22:16:24 i Skitsnack,

spenderat timmarna fram till nu på mammas soffa. så himla gullig, behandlar mig som hennes lilla flicka när jag mår dåligt. jag lider av pollenattacker så jag får snörvelattacker, igensvullna ögon och andnöd.. nej inte att föredra. en eller två sprutor skulle sitta fint! det blir samtal till läkaren imorgon bitti.

märkte att man blir lite smått poetisk när man tagit ett glas vin eller två. jag blev lite förbannad tidigare så jag var tvungen att lugna mig. ja, världen har fan gott om miljoner med nollor och tillsammans kallar jag dom idioter. skulle behövt en sån här kväll med vin och skitsnack med H. long time ago.

min åttonde arbetsdag imorgon. fyff, livet dödar mig sakta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela