Sofia var namnet

"livet deluxe"

testing, testing

Publicerad 2012-07-18 21:31:02 i Skitsnack,

påbörjade ett inlägg under lunchen men då var det en fin prick som ringde och förstörde allting. men det gör inget. jag börjar om på samma tolv timmar senare då! fniss.

 

jag har verkligen satt ribban högt vad gäller min hälsa och det går fan bra! syndade och drack två fanta idag under lunchruschen. man får när man jobbar på mcdonalds och det är så mycket att göra att man knappt vet vad man heter, vilket brukar resultera i sockerfall, hur som helst. till lunch idag blev det mammas egenfångade lax med sparris, keso och en sallad till. jag vet, fett nyttig. har lagat mat varje dag (då jag inte fått mat hos mamma..) och haft matlåda sen jag kom tillbaka från semestern. det är gott och min hy blir så mycket bättre när man inte äter massa friterat.

 

ska ju inte säga att jag är den bästa människan på att motionera men jag tycker mina 26,000 steg, och det är bara under arbetstid, räcker.

 

heja bra matvanor!
nej, jag är inte ute efter att gå ner i vikt - snarare upp ett par kilon. och så vill jag hjälpa min dåliga hy så mycket jag bara kan. fucking acne. kan den utrotas?


skulle träffat tessi efter jobbet idag.
men jag orkade inte. så himla hemskt.
känner dock att jag behöver ta tag i varför jag sover dåligt och komma över det så jag kan må riktigt bra igen. första steget är ju att ta avstånd. check. andra steget är att hålla i det och hålla fast i det jag tycker. inte falla igen Sofia, inte falla för smöriga ord och anklaganden. ingenting är ditt fel.
people are just stupid.

 

ye, hamnade i lite av en svacka igen.
men snart åker jag och mollan. då ska jag andas, glömma och gå vidare - denna gång utan vänskapen. det enda sista.

 

fixade massa bra film igår, så nu blir det film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela