Sofia var namnet

"livet deluxe"

thank God they are back

Publicerad 2012-07-17 01:46:15 i Skitsnack,

det är så otroligt underbart när den gamla skolan är tillbaka!
men Gud vad jag kommer att sakna dom när dom försvinner igen (föralltid) om en månad, senast två. det är sjukt vad mycket människor som kommit och gått under mina fem år och vad mycket många av dom har gett mig. förhoppningsvis är det min tur att ta farväl så småningom, men till dess tackar jag donken för alla fina människor jag får träffa.
men en sak gör jag aldrig mer om - blir kär i någon på jobbet.
 
lillebror, bli aldrig som jag.
 
en mycket bra kvinna gav mig stöd idag och fin visdom,
håll dig borta från dåren, du finner aldrig förstånd på hans läppar.

tack, jag ska bära med mig det.
 
"om allt bara varit annorlunda"
snälla, kan du en vacker dag förklara för mig och få mig att förstå? 
smärtan kommer försvinna helt om ett tag.
till dess är du raderad ur min telefon.
 
något ironiskt med allt är att jag framkallade en bild, den kom med posten i fredags. jag valde att hänga upp den på kylskåpet. trots allt har du en väldigt speciell plats i hjärtat och den kommer du alltid få behålla. 
jag hoppas du är lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela