Sofia var namnet

"livet deluxe"

what if..

Publicerad 2012-07-04 21:42:23 i Skitsnack,

jag luktar barnängen tvål och gott luktar den!
nerbäddad i sängen ännu en gång.
jag älskar att sova. mycket tack vare H med tanke på att det är det bästa han vet och att jag spenderade väldigt mycket tid med honom. lite ironisk när man tänker på det men det är faktiskt jäkligt nice. dock prioriterar jag inte min sömn så värst mycket längre men det är för att det finns så mycket att göra hela tiden och så många att träffa! det gillas också.
 
åkte faktiskt dit idag och umgicks lite. donkenmat, skitsnack och family guy
och pricken över i:et är att han typ somnade på soffan. fniss.
 
 
jag eftersöker mr X för jag vill umgås imorgon för jag är ledig på fredag. (fast jag lär väl åka till jobbet ändå med tanke på att jag är ansvarig för tillfället.. suck). hur som helst, kan du snälla svara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela